Aug 4, 2010

Fourth Of August Twenty Ten :)

 MalamMalam Ladies & Gents :D

                        Huish .  Hari nieyh manyak best lahh ( ! )
          Banyak gylerhh kali terserempak dengan The 3 A boys ; )
                   Tapi , masingmasing sudahh berpunya punn .
                                    
                                          HAHA .
                                       
        The 3 A boys ini terdiri daripada three jejakajejaka yg kachakk .
                                            iaitu  :
                                          
                                    Ariq Bin Razali .
                           

                                        
                                Akram Haikal Syafiq .
     
                 p / s :  aww , theres my crush tepi akram :D
  
                
                              Nik Amiruddin Anas .          
                
                          

                                          
             Theres some my favourite photo of them : )
           
  
               
 
 
            
                Look how cute they are , HAHA !
    
    p / s :     Nyahh post about them niehh , sajesaje jeaa . .
                                   nothing serious .
                         sebab tadi gy pasar malam ,
               then , terserempak ngan Ariq and Anas jea .
                                   Akram takde .
                            Mulemule nampak Ariq
                            saya buadd muke pelik .
                              Then , ariq bls balek
                                 Sy senyum je la . . .
                   Lepastuu . Anas lahh , pgil ReinaReina !
                                then buadd peace .
                          dahh la time tuu ngn abahh I . 
                                 I senyum sajalahh , 
                       Thank god , abahh I tak perasan :)
               
    another p / s :   Diorang niehh ske sgt pgill Reina !
                                 my name Rina-lahhh !
                                           Heish .
                              R to the I to the N and A !
                          haaa ~  keluarr da segalerr soraksorak dierr .
                       
              btw , I dont have any feelings at them okayh ,
               I anggap diorang ny just sebagai my senior .
                            and I'd respect them :)                    
              
                               Its late , so gtg .
                                   ByeBye .
                          I'll write to you guys A . S . A . P
                                  *winkwink
              
      
                

1 comment: