Aug 24, 2010

The Stupidios of me .





                         GAH ( ! )



                                             Can you give me a minute ?
                                                 nak menangis kejap .
              
                                                     Wuuhuuu ...

                                              
                         You would say  :   Can we move on ?
                                        Me    :   Yahh , okayokay . I'm done :')
                         You would say  :   Great :)
                          
        
                                   That was my prediction , is that true ?
                                
                                 yahh , everyone call me " mind reader "
    
                                                        HAHA .
    
                                                     I was joking .
                                                  Its funnee right ? :D

                                   
                                 Your reaction  :   -.-'
                                      And I said  :  OkayOkay .
                                                           I'll stop now .
                                                                  
                                                 
                                                 * Awkward *

                                       Duhh , what am I doing ? :|

                                                    ergh .

                           Actually I wanna tell you guys , why I didnt came to school today .
                                TODAY , I woke up veryvery late . about 3:15 pm .
    
                                            Its not my fault !


                                 yahh , I tido lambat smlm , but thats not first time .
                                        I tido lambat kott harihari .




                                Then , tengah sedapsedap nyenyak tido , I tersedar .
                                                  * half tersedar lahh *
                                                  Materr I still tertutup .

             
                       My Heart says :  Hey Rina , harini hari sabtu kann ? rilex lahh . tido lagi .
                                                          eh , wait . 
                                                          sabtu ?
                                                      cepatnyee ~
                                                  hermm , takkan lahh .
                                                japjap , semalam hari ape ye ?
                                          semalam hari Isnin , means hari nieh hari SELASA-lahh .

                                                        HUH ( ! )
                                 
                         Then I punn terjaga . terus amek my fonn , nak tengok pukul berapa .
                                           Damn , my fonn pulak out of battery .
                                         I berlari ke ruang tamu untuk tengok jam .
          
                                    OMGEE ( ! )


                                            3 : 15 pm .

                                   p / s : I buatt fonn I as my alarm .  


                          Menyesal gylerh lah , cause aderr penilaian koko hari nieh .
                                       hermm , now my koko mark kosong ( ! )
                                                      
                                                         F*CK !


1 comment:

  1. So you have a secret ability you never told me about 🤔🤔

    ReplyDelete