Aug 21, 2010

What A Wonderful Night


Heyyo !

Now da pukul 3:21 a.m
yeah , I know its late .
and not good for a little girl like me :)

wee ~

wait , I'm not " little " anymore okay .
I'm 13 already .

wait , what am I talking about .

duihhh , yelahhyelahh

ny haa ~  nak cite .


I baru je abes chittychat with " Saya Ihsan " .


HAHA 

I still dunno his real name .
I chat with him from pukul 11 lbey camtuu ...
da nak dekat 4 jam kitorang chat .
I tak taw dye punye name :)
not like baru harini kitorang chat .

Haduiiiy .

Tadi mulemule kitorang chat dekat facebook sajalahh
then , dekat ym .
best gyle laa ~

Kitorang mengarutngarut citerr pasal sotong lahh , ituu lahh , ini lahh .
Lepastu , kitorang buat " voice call " .

Tapi , dye yang bnyk cakap .

HEHE .

We stop chatting because of his mommie , 
Mommie dye suruh dye gy tido kott . 
hehehehehehe*

Anak Mak :)

Okay then , itu je lahh kot pasal Ihsan tuu :)

btw , dye comel .

__________________________________________________________



hey Iffah , I miss you like crazy , you know .
rindu gyle dekat kaw .

Tapikann , kaw tak abesabes citerr pasal "bangla" tuu .

Yahh , kaw ckp je yg dye tu besties kaw jea...
but , I know you like him right ?

Kenapa tak couple je ?

I can feel that si "bangla" tu punn likey kaw .
:)

HAHA , lupe pulak kaw punye school tuu sengall ,
straight gylerr bhaii !
Takot aku dengar citerr kaw tu .

btw , " bangla " kaw tu handsome woo ~
sekali pndg mcm shah rukh khan 
*winking*

And then , you told me that your fonn kne rampas ngn bapak kaw .

Kesian deyhh .

I wish you'll get your fonn blek :)

Good Luck !

Okay lahh , my eyes da lebamlebam dahh .
kejap lagy , maybe tak ekot mommie I gy kedai mamak .
sahur .

waduhhwaduhh .

p / s : Sejarah I Failed !
:(

yeah , I know my entry this time plain je kann , 
takde warnewarni langsung .
Cause I mengantuk lahh .

ByeBye .

Tomorrow kene cari buat speech untuk oral BI .
aduiiiy ,
Wish Me Luck !



2 comments: