Sep 9, 2010

Finally :)


Ramadhan has come to the end .
And finally Syawal is now taking its journey .

So , today is the first of Syawal . I just treat my sedara mara yg baru je beraya di rumah . WAH , first time sedara dtg beraya on the first Syawal . Agak teruja lah :)

Plan after this : 
  •  Beraya di rumah sahabat handai mommie =P
  •  Jemput daddy from KLIA , wee ~


HAHA , this year raya punya movie syok gila .
Feel like taknak keluar rumah je , mengadap 42inch Plasma TV XD

Okay , today I'm wearing a baju kebaya , yellow colour yaw . Kebaya ni dah lama , tp baru sekali pakai ,
Masa tu I at standard 4 . Now I Form 1 . HAHA , dulu I'm a fatty :)

Now , I pakai Kebaya ni , nampak straight gila , Ishh ...
Tak suka lahh . 
Tp i tak nak gemuk .
I nak ada shape -.-'

Erh , so , smpi sini sajalah ya . 
I nak work out . 

Nak bentuk badan yg ramping , piwitttt gitu XD

Hish , dah dah , SELAMAT HARI RAYA !







1 comment:

  1. Ramping? Fk that! In 2019 its all bout the curves and you got it gal 😉 9 years later from this date la i mean

    ReplyDelete