Can people be a Billionaire with mengutip duit raya from rumah ke rumah ?
-.-'
Yeah , I know its sounds veryvery pelik . Its just cross my mind . HAHA , my answer is
MAYBE =)
Well , who knows . Kita hanya boleh merancang , Allah yang menentukan .
Ewahh . Right kan ?
So , now is 3rd raya . I just collected RM144 . Sikit kan ? HAHA , but i bersyukur . Today , I melawat istana kayangan . Geez , merepek je .
No lah , firstly I pergi rumah sedara I yang dekat PJ tu . Time dekat entrance tu , ada guard uh tanya number rumah sedara I tu . Daddy I boleh lupa pula . Shishh ..
Then , hes forgot to bring his Iphone with him . Thank god , my mom save the day . Shes called my sedara tu . Ask for number rumah .
At there , ada motor kecil tu .
Theres me pretend to ride the motor . HAHA ! agak jakun lah ;P
Cought riding motorcycle without license . Geez , macam tak pernah pula ;)
AHA , and tadi just finished chatting with Ikhmal Hisham . Gosh ! :D
I Love Him , hope that hes tak baca lah post ni .
So , thats all for today .
Till we meet again .
-xoxo-
- Paris Hilton
HAHAHAHAH <3
Fk that motor bs youd be drivin a sweet ass myvi in 2019
ReplyDelete